Подаваме сигнали и плащаме фактури в мобилния център на "Софийска вода"

Вторник, 14 Ноември 2017 17:39


„Софийска вода” откри мобилен център за клиенти. Услугата е първата по рода си във ВиК сектора в страната. В центъра потребителите могат да подават сигнали за нарушения и да плащат сметките си. Бусът вече обикаля отдалечените квартали на София.

 

80-годишната Лили Рангелова живее във Владая. Идва в мобилния център, за да подаде сигнал.

ЛИЛИ РАНГЕЛОВА
"За това, че не получаваме писма и фактури, нищо. В пощата каквото ми кажат на компютъра и плащам, най-редовно, не съм пропуснала".

Специалистите от дружеството вече са обработили сигнала й.

МАЯ КОЕВА, СПЕЦИАЛИСТ “ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ”
"Това, което ние направихме – подаваме сигнал към фирмата, която се занимава с доставка на фактурите, те да извършат необходимото, необходимата проверка, за да може клиентите да си полуават фактурите".

В пътуващия офис потребителите могат да открият партида, да заявят подмяна на водомер и да платят с карта.

МАЯ КОЕВА, СПЕЦИАЛИСТ “ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ”
"Новото ни работно място не се различава много от останалите центрове за обслужване на клиенти. Много често идваха за подаване на показания, относно издаването на фактурите, искаха да си направят справка какво са платили".

Мобилният център е открит за да могат хората в отдалечените райони на София бързо и лесно да бъдат обслужени.

РАЛИЦА НИКОЛОВА, РЕПОРТЕР НА TV+
"Информация за местоположението на мобилния център може да намерите на сайта на дружеството или като се обадите на безплатния телефон, както и в районните кметства".



 



Още новини от
 
ТВ КАНАЛИ НА РОЗЕНФЕЛД и КО АД
06:30
Свободна зона - Методи Андреев, Как се чувства „осъден на смърт“ от русофилите? - публицистично предаване (повторение)
06:00
Съкровищата на Древен Египет - 3 еп., документален филм
06:00
Крис Раян и Доналд Макентайър сами сред дивата пустош - 5 еп., документален филм